زوج‌های ارومیه‌ای به مشهد مقدس در قالب طرح «همسایه» اعزام شدند
کد خبر: 4070658
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱

زوج‌های ارومیه‌ای به مشهد مقدس در قالب طرح «همسایه» اعزام شدند

مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی ارومیه از اعزام زوج‌های ارومیه‌ای در قالب طرح ملی «همسایه» به مشهد مقدس با هدف استفاده از کلاس‌های آموزشی، آداب زیارت و مهارت‌های زندگی به سبک رضوی خبر داد.

اعزام زوج‌های جوان به مشهد مقدسبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کانون‌های خادمیاری و خدمت رضوی آذربایجان‌غربی، ناهید نجف‌پیر، مسئول کانون بانوان و خانواده رضوی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: زوج‌های جوان به همت خادمیاران رضوی کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی  برای بهره‌مندی از برکات و معنویت زیارت بارگاه منور حضرت علی‌ بن‌ موسی الرضا(ع) و استفاده از کلاس‌های آموزشی، آداب زیارت و مهارت‌های زندگی به سبک رضوی به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: این زائران در زائرشهر رضوی به مدت سه روز اسکان یافتند و از خوان و سفره پربرکت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) متنعم شدند.

مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی ارومیه ادامه داد: در مدت سه روز اقامت، زوج‌های جوان از گنجینه قرآن آستان قدس رضوی و کارگاه شمیم رضوان بازدید کردند و همچنین مراسم جشنی در رواق شیخ طوسی حرم مطهر رضوی برای زوج‌های جوان برگزار و هدیه متبرک رضوی به همراه یک جلد قرآن کریم به آنان اهدا شد.

نجف‌پیر گفت: زوج‌های جوان در صورت نیاز به مشاوره می‌توانند از خدمات ارائه شده توسط مشاوران رضوی به آنها بهره‌مند شده و مورد حمایت مادی و معنوی آنها قرار بگیرند.

انتهای پیام
captcha